dodanie uprawnień zwykłemu użytkownikowi

Autor: <ropson77_at_gmail.com>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 15:05:43 MET DST

Witam,

Jak w łatwy sposób dodać siebie - zwykłego użytkownika, bez uprawnień
administracyjnych do grupy osób z uprawnieniami do zapisu np w
katalogu Program Files. Nie chcę wymazywać hasła administratora -
kiedyś to robiłem za pomocą dysku startowego Linuxa, ale nie chcę aby
to było zmieniane. Prawdopodobnie jedynym rozwiazaniem jest uruchomić
kompa spod Linuxa i namieszanie gdzieś w regedit, tylko który klucz
zmienić i na co? A może się mało na tym znam i Wy grupowicze
podpowiecie mi jak znaleźć lepsze rozwiazanie mojej zagwozdki.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Adam

Ps. Komputer pracuje w domenie lokalnej