Re: [WinXP] dziwny problem z menu start

Autor: Karol 'Carlos' Cieśla <kareem33WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Aug 2007 - 09:24:33 MET DST

> Witam!
> Sluchajcie, mam dziwny problem z jednym komputerem, Windows XP Pro SP2
> PL. Pracuje w domenie W2k3. Zadne polisy sie nie zmienily, komputer nie
> wlecial do zadnego nieprzewidzianego OU.

Podbijam, a i przy okazji dodaje kolejna informacje.
Dowiedzialem sie, ze wszyscy uzytkownicy maja zablokowana mozliwosc zmiany menu
start. Dziwne, bo nie przypominam sobie zmiany polis.
Czy moze mi ktos z Was chociaz pomoc ustalic w jaki sposob da sie to zmienic?
Pewno gdzies w gpedit.msc...

--
pozdro, karol