Konto z ograniczeniami, domena, administrator.

Autor: Grupki <janusz_tar_at_o2.pl>
Data: Mon 13 Aug 2007 - 20:12:20 MET DST

Po krotce przedstawie moje pytanie.

Jest sobie komputer chodzacy w sieci.
Na codzien loguje sie do niego jako uzytkownik nazwijmy xxxx. Logowanie
odbywa sie do domeny zalozmy aaaa.
Konto uzytkownika xxxx jest kontem z ograniczeniami wiec niewiele mozna
zdzialac.
Jednak znam lokalne haslo administratora do tego komputera.
Teraz jesli chce cokolwiek zainstalowac musze to odpalac na zasadzie uruchom
jako, podawac ze administrator i haslo no i wtedy chodzi. Jednak innych
rzeczy nie moge zrobic bo wiadomo co mozna na koncie z ograniczeniami.
Zalogowalem sie do komputera jako lokalny administrator i chcialem cos
zmienic w ustawieniach uzytkownikow zeby dodac siebie do grupy uzytkownikow
zaawansowanych lub administratorow. Jednak jak proboje cos zmienic komp
ciagle prosi mnie o podanie uprawnionego uzytkownika domeny i hasla.
Pytanie:
Jak zrobic zebym ja jako uzytkownik domeny (czyli user domain jak mi to
pokazuje w narzedziach administracyjnych) mial prawa administratora
lokalnego lub uzytkownika zaawansowanego??
Skoro moge instalowaqc wszystkie rzeczy z opcji "uruchom jako" t czemu nie
moglbym tego robic jako normalny uzytkownik.
Wszelkie sugestie mile widziane, za wyjatkiem tych mowiacych ze tak sie nie
da :):)