okienko właściwości zamiast otwarcia pliku

Autor: Tomek <tomekkk.23_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Aug 2007 - 00:15:07 MET DST

mam taki problem na swoim XP, ostatnio dość często zdaża mi się
sytuacja, że jeżeli klikam dwukrotnie na jakiś plik to zamiast
otwarcia aplikacji wyskakuje mi okienko z właściwościami danego pliku,
dodam jeszcze, że w tym czasie klawiatura nie działa,

problem znika po restarcie lub sam po paru minutach,
system skanowałem, wirusów brak,
jeszcze dodam, że na poprzednim kompie miałem taki sam problem, tylko,
że teraz występuje to częściej,

Pozdrawiam
Tomek