Drukarka instaluje się przy każdym uruchomieniu komputera

Autor: fastest <fastest10_at_gmail.com>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 19:45:46 MET DST

Witam, mam problem mianowicie drukarka instaluje mi sie w kólko na
nowych portach , standardowo ściaganlem sterowniki ze strony Hp ,
instaluje sie wszystko ok , jest dodana w drukarkach i dziala z tym ze
po restarcie kiedy właczam drukarke ona dalej jest w drukarkach jako
offline zmienia sie na gotowe i nagle znika , nastepuje procedura
instalacji znajdowania sterownika przez windows itd. Wstępnie ma port
dot4 , a przy kolejnej instalacji wyskakuje jakis port wirtualny
USB001. Prosze o pomoc jeszcze jedna informacja ktora sie moge
podzielic to fakt iz drukarka zainstalowana za pierwszym razem na tym
komputerze dzialala bez zarzutu jednak komputer byl oddany na 2 dni do
serwisu i po ponownym podpieciu kabla USB drukarki zaczal pojawiac sie
ten problem ? co mozna zrobic ? aby drukarka nie znikala po kolejnym
wlaczeniu kompa. Z gory dzieki za info