Re: zmiana instalki Windowsa przez NLite - i dziwne problemy

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 17:31:07 MET DST

Gupik pisze:
> którymś momencie wywala komunikat że nie może
> skopiować jakiegoś tam pliku, naciśnij Enter żeby ponowić lub ESC żeby
> anulować kopiowanie tego pliku, [ czasem wywali nawet klika razy, co tu
> może być nie tak o odpowiedz poproszę osoby które też tak robiły z
> instalką, lub wiedzą o co tu chodzi, za pomoc, Dzięki.

Zdarza sie. ale jakie to pliki. Nlite czasem usuwa wpisy dla instalatora
czasem nie. Wiec, wszystko zależy tylko i wyłącznie od typu plików jak
to Dll to nie ma problemu.

Swoja droga ja miałem taką przypadłość ze na płytce z win2000
potraktowanej nlite miałem problem z kopiowaniem plików podczas pracy
instalatora, jakimś cudem instalator nie widział plików w trybie
tekstowym. w win pli8ki były dostępne.
Jeśli testujesz na VMWARE to nie sprawdzisz w ten sposób zintegrowania
sterowników.