wywalający się outlook i ntdll.dll

Autor: JS <jsalacki_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 16:00:37 MET DST

Mam problem z outlookiem 2003:
wywala się chwilę po uruchomieniu("Aplikacja wykonała nie poprawną
operację..." itd) w danych błędu i logach pokazuje, że problemem jest
plik ntdll.dll: powstaje Application Error z Event ID 1000.
Problem zaczął się nagle, nic nie było doinstalowane, system nie ma
żadnych wirusów.
Podejrzewałem jakiś problem z samymi mailami - wywaliłem wszystkie
pliki pst, outlook uruchomił się, podziałał parę sekund dłużej(pobrał
nowe maile) i wysypał się w ten sam sposób.

Ktoś może się natknął na podobny problem i może zna rozwiązanie?

Jacek