Re: Ilosc pakietow w "polaczeniu lokalnym" - dziwnie duzo

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 15:15:52 MET DST

Grzegorz Niemirowski pisze:

> Tak, ale u niego liczy w pakietach :)

Ooooo rany !!!!! Juz sie wyjasnilo.
Bardzo przepraszam za zamieszanie. Faktycznie moja seciowka pokazuje w
bajtach. Ale wstyd. No taki drobiazg, a ja tego nie dopatrzylem. To ja
tu staram sie rozwiazac - jak myslalem z poczatku - powazny problem i
sie wylozylem na takiej blahostce.
Mimo to dziekuje wszystkim za sugestie. Na pewno beda pomocne kiedy sie
okaze, ze podobny problem gdzies wystapi, a tam juz nie beda bajty,
tylko pakiety.
Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie i dziekuje za pomoc.