Ilosc pakietow w "polaczeniu lokalnym" - dziwnie duzo

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Fri 10 Aug 2007 - 10:04:48 MET DST

Witam

Nie wiem czy mam sie martwic, ale zauwazylem ze na moi komputerze jak
wlacze stan "polaczenia lokalnego" to pokazuje jakas strasznie duza
liczbe pakietow wyslanych i odebranych. Juz po 10 minutach -
przegladania stron! - mam wartosc ponad 3 000 000 pakietow odebranych.
Wylaczenie i ponowne wlaczenie powoduje zresetowanie licznika i zaraz po
wlaczeniu mam wartosc okolo 30 000 pakietow. Sprawdzalem na inych
komputerach i te wartosci sa duzo mniejsze. Czy oznacza to, ze w tym
jednym przypadku wartosci sa bajtach, a na inych kompach sa w kB ? A
jesli tak to czy gdzies to mozna zmenic ?