[Win XP] Problem z wydrukiem z DOS na drukarkę podłączoną do LPT

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 21:28:28 MET DST

Jak w temacie. Mam aplikację DOS, drukującą na igłówce wpiętej do portu
LPT. Do niedawna działało, teraz padło. Zrobiłem jeszcze dwa testy:

1. Wystartowałem komputer z dyskietki DOS, skopiowałem na drukarkę plik
tekstwy; wydrukowała. (copy xxx.txt prn)

2. Zainstalowałem w systemie drukarkę windows (oki 310 microline, moja
drukarka to oki 3321). Ku mojemu zaskoczeniu strona testowa się nie
wydrukowała. (a drukarka +fizyczny port LPT przynajmniej według 1 testu
powinny być sprawne). Wychodzi na to, że w "czystym" DOS da sie drukować, w
windows nie. (nawet w trybie graficznym)

Gdzie może być problem ???

--
Marek