Re: Win XP Pro i Photoshop Elements CE

Autor: RoboD <robert.dz_usun_spatrap__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 20:02:34 MET DST

Dnia 8 sierpień (środa) kiedy o godz. 0:25, na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
PM napisał(a):

> Według mnie to photoshop ładuje do pamięci wszystkie możliwe filtry i
> stąd takie zużycie ramu. Zobacz w jego konfiguracji czy nie ładuje
> przy starcie jakichś wtyczek(pluginów). Czy ten skok pamięci jest po
> samym uruchomieniu programu czy po wczytaniu jakiegoś pliku?

Skok jest po kliku na Continue trial... konfiguracja PS domyślna.
Instalacja w trybie naprawy nie pomogła, nowa instalacja zakończyła
darmowy trial (pomimo 5 dni w zapasie) :-(

Pozdr Robert
Tlen: robod68[at]tlen.pl; GG: 1590409
(_usuń spamtrap_)