Re: Słownik ort. w Windows Mail

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 11:14:55 MET DST

Paweł J. <silniki1@interia.pl> napisał(a):
> W Vista w Windows Mail brak polskiego słownika ort. Macrosoft starym
> zwyczajem odpowiada pokrętnie bądź nie może prawidłowo opowiedzieć.
> Proponuję mi ściągnięcie plików językowych z Microsoft Office 2003. Nie
> mówią tylko jak te pliki się nazywają. Czy ktoś mi może pomóc ?

Poniżej opis dla OE ale dla WM pewnie będzie podobnie.

Co zrobić, gdy nie działa sprawdzanie pisowni w Outlook Express?
Przyczyną może być brak lub uszkodzenie plików Csapi3t1.dll, Mssp232.dll lub
pliku Mssp2_en.lex w katalogu Program Files\Common Files\Microsoft
Shared\Proof. Należy też sprawdzić, czy ścieżka zapisana w wartości
SharedFilesDir w kluczu HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Shared Tools
zawiera na końcu odwrócony ukośnik.
Ponadto sprawdzanie pisowni może nie działać poprawnie w przypadku
instalacji Office 2007, gdyż ta wersja ma inny format słownika,
niekompatybilny z OE. Rozwiązaniem jest instalacja innego słownika, np.
TinySpell. Microsoft w artykule KB932974 potwierdza występowanie tego
problemu.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/