Re: Lexmark X1250 co za szit

Autor: Kuba <don_at_alfn.pbz.cy>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 09:21:50 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> Problem ewidentnie programowy, a nie sprzętowy.
> Pytaj na pl.comp.os.ms-windows.winnt.
>
> FUT

Chyba nie doczytales: obok stoi druga maszyna, taki sam system, podobny
chip i wszystko dziala, wiec co nie tak moze byc nie tak programowo? Tu
wszystko dziala ale wywolujac skanowanie z przycisku na drukarce jest
problem, korzystajac z kreatora skanowania all dziala. No ale coż zajrze
i na inna grupe, byle mi po 10 minutach ktos nie napisal ze to kiszka ze
sprzetem, LOL.