xp i w98se drukarka sieciowa?

Autor: Jarek <jarekpc_at_vp.pl>
Data: Wed 08 Aug 2007 - 07:03:13 MET DST

Witam

Mam xp prof. z zainstalowana drukarka hp photosmart 7450 ktora jest
udostepniona, z kolei na 2 kompie mam w98se i chcialbym zainstalowac na nim
drukarke 7450 jako sieciowa, komp ja widzi(tzn.drukarka) gdy podaje sciezke
do sterownikow na oryginalnej plytce pojawia sie monit ze nie mozna
zainstalowac sterownikow z podanej lokalizacji , nie znajduje pliku *.inf
(uzywam sterownikow z plytki dolaczonej do drukarki).Z kolei na dowolnym
innym sprzecie np. xp lub w2k drukarke instaluje bez problemow.Probowalem
sciagnac inne sterowniki ale to nie pomoglo, takze kopiowac stery na
twardziela ale ciagle to samo :(

Pozdrawiam
Jarek