Re: wyslanie maila za potwierdzeniem odbioru

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Aug 2007 - 22:22:10 MET DST

*bbl* pisze:

> Sorry jesli bedzie NTG ale nie wiem gdzie mam pisac.
> Nie wiem jak zrobic aby wysylac maila z potwierdzeniem odbioru tego maila
> przez odbiorce w Outlook Express 6 pod XP. Czy jest to wogole mozliwe pod
> OE? czy tylko Outlook?.

Nie ma takiej możliwości, niestety. To znaczy możesz włączyć żądanie
potwierdzenia dostarczenia/przeczytania maila (w prawie dowolnym programie
pocztowym, nie tylko Outlookach - przejrzyj opcje potwierdzeń) ale nie ma
takiej siły aby zmusić odbiorcę do zignorowania tego żądania (jeśli nie
wyśle potwierdzenia automatycznie zobaczy odpowiedni komunikat, który
zawsze może odrzucić).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]