vbs i excell - prosze o pomoc.

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 23:29:30 MET DST

itam

Vbs troche sobie cwicze, ale nie za bardzo wiem jak podejsc do tego w
excellu. W temacie excella to doslwnie jestem laikiem i nie wiem
zupelnie jakich polecen funkcji itp uzyc. Pomozcie prosze bo mam do
obrobienia ponad 100 plikow w sposob, ktory opisuje ponizej.

Opis
-------
Pliki excell znajduja sie w jednym katalogu i maja mniej wiecej taki
format nazwy: Nazwa_dd-mm-yyy_jakas nazwa.xls

Pliki zawieraja kilka arkuszy np:
ark1/ark2/ark3 (kazdy arkusz zawiera inna tresc, ale schemat dla kazdego
pliku jest ten sam).
Interesowalo by mnie pobranie z kazdego pliku z akusza2 "ark2" 5 calych
lini (mozna tez zakresem komorek bo jest staly i taki sam w kazdym
dokumencie) i wstawic to do jednego pliku wyjsciowego.

Jesli chodzi o pliki tekstowe, to nie mialbym problemu, ale tu nie wiem
jak do tego podejsc.