Re: prawa zapisu na koncie usera

Autor: fijak <fijaksoft_at_bez_tego_o2.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 20:05:20 MET DST

> No wlasnie to zrobilem. Mam katalog c:\program. W tym katalogu jest
> program, ktory w nim zapisuje plik. Dalem wszystkim uprawnienia
> do wszystkiego dla tego katalogu.

Jesli tak zrobiles jak piszesz to powinno dzialac, sprawdz 2 rzeczy
  - zaloguj sie jako user i stwiorz tam jakis plik, cos zapisz, ew
zaloguj sie jako inny user i spr czy tez mozesz pisac do tego pliku -
jesli nie to sprawdz jeszcze raz listy uprawnien, moze daj zaawansowane
i tam pogrzeb
  - jesli tam bylo ok to spr swoj program, musiales cos namieszac,
sprawdz np poprzez GetLastError() ostatni kod bledu, i zamien sopbie na
posltac slowna za pomoca bodajze TranslateMessage() lub pogrzeb na necie
luib w dokumentacji