prawa zapisu na koncie usera

Autor: AnJack <anjack_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 18:28:30 MET DST

Witam,
Napisalem program, ktory tworzy log zdarzen i zapisuje go do pliku
*.txt. Na koncie admina jest ok, ale na kontach userow nie dziala
dobrze. Przyznalem wszystkie prawa Uzytkownikowi, ale dzieja sie
jakies niezrozumiale dla mnie rzeczy. Jezeli plik nie zostal
wczesniej stworzony, to obojetnie na jakim koncie program go potrafi
stworzyc. Jednak staje sie jego wlascicielem i juz zaden inny
Uzytkownik nie moze do niego zapisywac. Moze ktos mie podpowiedziec,
jak to rozwiazac? Bo niezbyt jestem biegly w kruczkach administrowania.
Aha - user, ktory juz nie moze pisac do tego pliku, zapisuje log
w katalogu Documents and Settings odpowiednim dla niego.

Pozdrawiam.