Re: xp proff a xp proff X64

Autor: Jasko Bartnik <adres_at_sygnaturka.nadole>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 12:14:27 MET DST

Dnia 06-08-2007 o 08:05:57 strzeli <iberopl@neostrada.pl> napisał(a):

> Czy w X64 wszystko chodzi i instaluje sie tak samo jak w xp proff. ?
> Pytam ze by nie okazalo sie, ze np polowa moich programow sie nie nadaje
> pod x64 bo np sie wiesza, czy jest niekompatybilna.

Programy najczesciej sie odpalaja, chociaz u mnie czesc odmawiala
posluszenstwa. Problemy sa glownie ze sterownikami. Problemem moze byc tez
male zainteresowanie microsoftu tym systemem.

> .. Czy to wszystko zadziala? Jezeli jest pod XP?

Niekoniecznie.

> Czy xp X64 jest optymalnym rozwiazaniem dla core duo, dla laptopow?? Bo
> moze porywam sie z motyka na ksiezyc i wystarczy w zupelnosci "zwykly"
> xp proff.??

Zyski z 64-bitowego systemu beda znikome w porownaniu do potencjalnych
strat z racji braku softu czy driverow. Jesli to "mocny" laptop to mozna
sie pokusic o Viste x64, bo to przynajmniej sie bedzie rozwijac w
przyszlosci.

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.