Win 2000 nie uruchamia sie

Autor: Andy <kandreoSKASUJ_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 08:32:49 MET DST

Witam!
Mam problem z uruchomienieim windows 2000. Po właczeniu komputera pokazuje sie ekran startowy Windows 2000 widac pasek postepu, ktory przesuwa sie do konca i nastepnie pokazuje sie okienko ze laduje ustawienia sieci itp I to wszystko od tego momentu pozostaje pusty ekran i nic sie nie dziej, nicsie nie wyswietla.
Prosze poradzcie mi co mam zrobic aby przywrocic poprawne ustawienia by system sie uruchomil.

Z gory bardzo dziekuje
Pozdrawiam
Andrzej

bb tivoli