Re: [Opera 8.5] posypaly mi sie style

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 06 Aug 2007 - 01:48:06 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:4v26fzu2bfia$.wk6fsbw9tkjq$.dlg@40tude.net...

> Aha, czyli pewnie grupy binarne - nie używam, dlatego nie zauważyłem
> :)

Ano, binarne (do których muszę używać GrabIt-a, nie umiejącego
zdekodować UUE... A niekoniecznie muszą to być gołe baby). Gdyby nie to,
oraz pewien inny kosmetyczny jedynie babol (1), to dziś
najprawdopodobniej siedziałbym na Dialogu, bo ma parę przekapitalnych
opcji. Ewentualnie na TB, który też mi się nie sprawdził, przyznam, że
już nie pamiętam w czym... w każdym razie zasoby żre całkiem żwawo. OE
zaś pójdzie na 486DX2-66 z 48 MB RAM (osobiście sprawdzone na NT4).

(1) tym babolem jest fakt, że mając listę wiadomości, Dialog dobija ją
do dołu, tak, że nie wiadomo, czy rozwinięty wątek ma kontynuację, czy
też pod spodem jest już całkiem inny. Zwykle programy pocztowe, newsowe
(jak choćby OE) dobijają ją do góry, dzięki czemu widać pod spodem, czy
to kontynuacja wątku, czy nowy temat. A w pewnych sytuacjach dobrze jest
od razu wiedzieć, bez przewijania listy, czy dyskusja ciągnie się dalej,
czy się urywa.

Zobaczę jeszcze, jak w nowszych wersjach Dialoga, czy TB, z którym nie
mogłem dojść do ładu... Może błędy poprawiono?
Opery jako czytnika mailowo-newsowego używałbym, gdyby miała opcję
"przekaż dalej jako załącznik".

--
LH
Zjadłeś wszystkie rozumy?