Re: Otwieranie odnośników internetowych i plików o rozszerzeniu html/htm

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 18:10:01 MET DST

Użytkownik "Kermit qzwo @jc.cy>" <"ROT13-> napisał w wiadomości
news:cvvv7emmsk6i.dlg@muppet.show.pl
> Witam!
>
> WinXP, konto użytkownika z ograniczeniami. Od niedawna pojawił się
> niewielki, acz upierdliwy problemik. Kliknięcie w odnośnik internetowy
> lub na pliku z rozszerzeniem html/htm powoduje pojawienie się
> komunikatów o różnej treści - zależnie od programu, w którym te
> klikniecie ma miejsce - ale zawsze informujących o nieistnieniu
> takiego pliku (np. w eksploratorze: "System Windows nie może znaleźć
> pliku xxxx. Upewnij się że nazwa jest poprawna..." itd., a w TC: "Nie
> znaleziono pliku") po czym... odnośnik/plik spokojnie się otwiera w
> [...]

Wejdz w Programy domyślne i ustaw jako domyslną.
lub
1. Opcje folderów -> Typy plikow,
Znajdz typ URL:Protokół HTTP --> zaznacz akcje-->wpisz
sciezke do aplikacji wykonujacej akcje:
"C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" -nohome .
lub
Wyrejestruj i ponownie zarejestruj biblioteki: urlmon.dll Shdocvw.dll
Actxprxy.dll Oleaut32.dll Mshtml.dll Browseui.dll oraz Shell32.dll.
Start/Uruchom wpisz i uruchom:
np. regsvr32.exe /u urlmon.dll (wyrejestrowanie biblioteki)
Jesli wyswietlil sie komunikat: "DllUnregisterServer ... succeded"
wpisz i uruchom:
np. regsvr32.exe urlmon.dll (zarejestrowanie biblioteki).
itd..
zrestartuj komputer.

Opcje internetowe --> Programy ->Resetuj ustawienia sieci Web.
lub bezpośrednio zmodyfikuj Rejestr
Pierwsze, wykonaj kopie rejestru a teraz przystap do zmian:
HKEY_CLASSES_ROOT\http
"Source Filter"="{E436EBB6-524F-11CE-9F53-0020AF0BA770}"
Domyslna="URL:Protokół HTTP"
"EditFlags"=dword:00000002
"URL Protocol"=""
HKEY_CLASSES_ROOT\http\shell\open\command
Domyslna="\"C:\PROGRA~1\INTERN~1\iexplore.exe\" -nohome"
HKEY_CLASSES_ROOT\http\shell\open\ddeexec\Application
Domyslna="IExplore"

HKEY_CLASSES_ROOT\https
"Source Filter"="{E436EBB6-524F-11CE-9F53-0020AF0BA770}"
Domyslna="URL:Protokół HTTPS"
"EditFlags"=dword:00000002
"URL Protocol"=""
HKEY_CLASSES_ROOT\https\shell\open\command
Domyslna="C:\PROGRA~1\INTERN~1\iexplore.exe -nohome"
HKEY_CLASSES_ROOT\https\shell\open\ddeexec\Application
Domyslna="IExplore"