Re: [Opera 8.5] posypaly mi sie style

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 15:34:32 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1jeisw6tfszwz.1fusp3dulgk7c$.dlg@40tude.net...

> Jakiego?

Duży problem z przesyłkami wieloczęściowymi. Sęk w tym, że za takowe
uznaje również te, które nimi nie są. A jeszcze gorsze jest to, ze
udostępnia tylko pierwszy ze wszystkich, trzeba się potężnie
nakombinować, by pozostałe wyłuskać. Pół biedy, gdy raz na pół roku dwa
razy takie coś się trafi. Ale jeśli np. codziennie idzie po 10-20 zdjęć
i trzeba rzeźbić, to ja dziękuję. Już wolę Obtłuka.
Fakt, że nie we wszystkich przypadkach tak jest, nie wyłapałem jeszcze
do końca niuansu, który warunkuje takie zachowanie... Ale po co mieć
problemy, gdy można ich nie mieć, lub mieć takie, z którymi poradzić
sobie jest względnie szybko i łatwo?

--
LH
Zjadłeś wszystkie rozumy?