Miniatury, FFDShow, Vista i wyświetlanie n-tej klatki

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Sun 05 Aug 2007 - 10:00:02 MET DST

Witam,

czy da się tak zrobić, żeby w miniaturze filmu wyświetlana była nie
pierwsza, ale któraś (np. 1000) klatka? Wydaje mi się, że na samym
początku po zainstalowaniu Visty (jak jeszcze nie doinstalowałem
FFDShowa) niektóre filmy tak właśnie miały, ale nie jestem pewien. W
Debianie właśnie tak mam domyślnie i w Viście też bym chciał, bo teraz
miniatura filmu to zazwyczaj czarna klatka.

Soft którego używam to:
- Vista Business
- FFDShow Tryouts beta3

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com