Re: problem z dostępem do internetu w jednym kompie

Autor: kajus44 <kajus44_at_kajus44.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 18:24:14 MET DST

wiadomość:46B49FD9.2944B9C4@gazeta.lp,
nadawca:Użytkownik
> rzeczywiście,
> ping wp.pl nie działa
> ping 212.77.100.101 już działa ok z tego kompa.

Ja tak miałem przy zablokowaniu jednej usługi w ZoneAlarmie, ale jeśli
piszesz, że wyłączyłes firewalla, to nie wiem, jeszcze miałem kłopoty jak
podłączyłem kamerę przez FireWire, potem musiałem zmieniać dnsy w programiku
no-ip. Pooglądaj w ustawieniach karty sieciowej, ja trafiłem na moje
rozwiązanie przez przypadek (nie powoiązalbym tych wszystkich spraw myśląc
logicznie :D )