Windows 2003 sp2 drivery ati

Autor: GS <gslowik32_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 16:37:41 MET DST

Witam
Mam następujący problem.
Po zainstalowaniu sterowników ATI ( Catalist 7.1) nie jestem w stanie
zmienić rozdzielczości. Po restarcie pojawia się kolor 2 bity
(biały-czarny !!!!) i rozdz. 640x480.
Tzn. mogę wybrać dowolną rozdzielczość i głębię koloru ale po kliknięciu
Zastosuj miga ekran i wszystko wraca do sytuacji wyjściowej.

Sterowniki instalowane wg porady o zmianie kompatybilnmości na Windows XP.
Karta to Radeon X1300Pro.
Obecnie karta pracuje na sterownikach z Windows 2003.
GS