Re: VISTA 64 za i przeciw

Autor: Neo[EZN] <adessaxKASUJ_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Aug 2007 - 11:21:12 MET DST

Użytkownik " lukasz" <fields1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:f8vbji$pgj$1@inews.gazeta.pl...
> I teraz kilka pytań.
> 1. Czy obecnie ładowanie się w Vistę 64 (Home premium) ma sens. Chodzi mi
> zwłaszcza o stabilność tego systemu.

Nie ma problemów.

> 2. Co ze starym 32 bitowym oprogramowaniem ? Mam tego sporo.

U mnie wszystko działa. A władowałem już kilkanaście gier i programów - z
lat 2003 - 2007. Zero problemów tylko czasem brakuje jakiegoś pliku do
DirectX ale to wystarczy z netu ściągnąć i działa. Nie zauważyłem
zmniejszenia wydajności w grach o programach - wręcz przeciwnie, w 3D Marku
06 wyraźnie więcej FPS miałem na testach niż w Windowsie XP co widać było po
końcowym wyniku (o 2000 wyższy ;)

> 3. Co z nowym oprogramowaniem ?

Wszystkie programy które instalowałem działają.

> 4. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi zarówno za jak i przeciw.

Ludzie marudzą na brak sterowników. Nie miałem żadnych problemów z ich
znalezieniem ale też i mój komputer jest nowy. Firewall działa, USB, karta
muzyczna, karta sieciowa. Jedyne co mi przeszkadza do tej pory to ustawianie
słuchawek tak żeby w ogóle coś przez nie było słychać. Jedno wielkie
nieporozumienie - ale to karta muzyczna wbudowana w płytę główną (ABIT Quad
GT).