Re: sterowniki <F6> bez FDD

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 23:13:57 MET DST

Artur wrote:

> Właśnie tak mam. Niezależnie od ustawień w BIOS (IDE, AHCI czy RAID) program
> instalacyjny po wczytaniu sterowników pokazuje na chwilę czarny ekran a
> potem blue screen z błędem 0x0000007b czyli problem z dyskiem.
> Wszystko jest sprawne, bo vista instaluje się poprawnie nawet bez
> wskazywania dodatkowych sterowników (przy instalacji visty mogę też wskazać
> napęd fdd na usb, przy xp woła, że nie wykrył stacji dyskietek).
> Próbowałem z nlite - wydaje mi się, że poprawnie - ale efekt końcowy mam
> taki:
> [...]

Zwróć uwagę na ten fragment opisu z podanego wcześniej linka:

"Możemy dodawać 2 rodzaje sterowników: Sterowniki PNP - zwykle sterowniki
używane przez system.
Sterowniki trybu tekstowego - sterowniki używane przez instalator w trybie
tekstowym np. sterowniki kontrolerów IDE/SATA/RAID."

Sterownik SATA który masz dodać jest *trybu tekstowego*. Poza tym upewnij
się, że dajesz właściwy sterownik. :)

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *