Re: VISTA 64 za i przeciw

Autor: łukasz <fields1_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 16:03:19 MET DST

> Za: pełne wykorzystanie sprzętu, minimalnie wyższa wydajność
> ale znacznie większy potencjał dla aplikacji bazodanowych,
> serwerowych i obliczeniowych.
>
> Przeciw: problemy z kompatybilnością z aplikacjami 32-bitowymi,
> brak możliwości uruchamiania aplikacji DOS i Win16 (poza
> DOSBoxem ewentualnie), straszny stan rynku sterowników
> urządzeń.

No to troszkę mnie schłodziłeś.
U mnie laptop służy głównie do dwóch rzeczy:
1. Jako maszyna do pisania bo tworzę dużo dokumentów w Wordzie, Excelu i
PowerPoincie. Mam nadzieję, że jeśli jest Vista 64 to jest i MS Office 64 na
dodatek na poziomie formatu plików kompatybilny z Office 2003. Jeśli nie to
koniec dyskusji.
2. Jako maszynka do obliczeń. I tu wydajność zawsze się przyda. Ale obliczenia
i tak robię po przebootowaniu się na Linuxa więc tutaj problem nie występuje.

Tak się właśnie spodziewałem, że może to być zabawka dla komputerowych
majsterkowiczów a zwykli userzy jeszcze muszą poczekać.

dzięki