Re: XP źle wyświetla polskie litery

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 13:44:19 MET DST

> Nie instalowałeś czegoś?

mialem goscia USA i na chwile przestawilem mu Opcje Regionalne, Jezyk,
Klawiature na Stany Zjednoczone, ale potem wszystko przywrocilem na Polske

> Objawy wskazują na podmianę czcionek.
> Na pewno są ustawione poprawnie? Czy zmiana dotyczy jakichś
> elementów GUI, czy wszystkiego? Możesz zrobić screenshot,
> wystawić na jakimś serwerze i podać linka na grupie?

plik Litery_2.jpg jest pod linkiem
http://jamarket.superhost.pl/jamarket/ftp/Comindex/

PYTANKO:
- Jak zainstalowac Win XP, aby nie stracic zaintalowanego oprogramowania i
ustawien?
- Czy siec bedzie nadal dzialala?

Pozdrawiam
Rafal

PS. Pisze bez polskich liter, poniewaz nie wiem, czy u Was wyswietlaja sie
dobrze?