Re: Nowe zadanie nie może być uruchomione-prośba o pomoc

Autor: Rex <walcz_at_ze.spamem>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 17:42:03 MET DST

goomish napisał(a):

> Nie. Hasło musi być podane już na etapie tworzenia zadania w kreatorze
> Harmonogramu Zadań.
> Załóż hasło na konto (przyda się nie tylko ze względu na opisywane w tym
> wątku kłopoty :) ) a jeżeli przeszkadza Ci / nie chcesz klikać przy
> uruchamianiu systemu i wpisywać za każdym razem hasła - włącz logowanie
> automatyczne.

Ok, dzięki za podpowiedź. Założyłem hasło na moim koncie w winXP i
później w kreatorze zadań podczas tworzenia zadania i już działa.

Jeszcze jedno. Jak zaplanować
wykonanie konkretnej czynności przez program, który zostanie
odpalony przez kreator zadań?
Weźmy dla przykładu program Spybot - Search & Destroy.
Jak spowodować, żeby konkretna opcja została uruchomiona
w tym programie, np. "sprawdź wszystko"?
Albo jak spowodować, żeby defrag wiedział, że po odpaleniu
przez kreator zadań ma formatować dysk C?
Czy muszę zaplanować uruchomienie programu z jakimś
parametrem?

Pozdrawiam,
Rex