Jak sie uzywa SYSPREP ??

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 13:38:15 MET DST

Witam
Chcialem zrobic sobie instalke w celu instalowania takiego samego "zestawu"
WIN XP na wielu komputerach. Zrobilem plik z opisem tej instalki, odpalam
nastepnie SYSPREP i nic tam nie czaje. Sa 3 czy 4 przyciski (Fabryka,
Zapieczetuj itp), ich opisy mimo ze sa po naszemu nic mmi nie mowia. Gdzies
doczytalem ze mam uzywac ocji minisetup a ona jest nieaktywna. Jak mam to
zrobic ? Ktory przycisk mam wcisnac i jak wlaczyc minisetup ?

Fantom