Co za polaczenia przychodzace?

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 10:54:14 MET DST

Witam

Probowalem ustawic siec bezprzewodowa, zeby karta sieciowa podlaczala sie do AP
przed logowaniem do windows... w tym celu zianstalowalem Usługe uwierzytelniania
internetowego i po tym na stacjach XP zaczely mi sie pojawiac w polaczeniach
sieciowych polaczenia przychodzace.. wiec mialo to jakis zwiazek.. malo tego.. w
serwerze DHCP pojawiaja sie wpisy RAS dzierżawy dla tych stacji :/

Sieci bezprzewodowej jeszcze nie ustawilem bo sie chwilowo poddalem.. efekt mam
jaki mam.. czy moge sie tego jakos pozbyc?

Przy okazji.. czy jest jakis sposob uruchomienia sieci bezprzeowodwej przed
logowaniem bez RADIUSa?? Moze jest jakas usluga ktoraby po prostu polaczyla siec
po WPA2 i tyle..

Pozdrawiam
Artur