Re: Dystrybucja aktualizacji w sieci

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 23:57:13 MET DST

"Artur" <artur_mietek@poczta.onet.pl> napisał(a):
> Witam
>
> Czy jedyna droga aktualizowania widnowsow XP jest sciagnie przez
> poszczegolne
> komputery aktualizacji i ich instalowanie? Obciaza to okropnie lacze wiec
> narazie nie aktualizuje wszystkich..
> Mozna zrobic cos ala kopia dystrybucyjna?

Tak jak Koledzy wyzej podpowiadaja - popytaj Wujka Google o WSUS

> Inna rzecz.. stawiam system i chcialbym odrazu wgrac wszystkie
> aktualizacje na
> raz do nowego kompa.. No ale nie mam instalatorow tych aktualizacji i
> porazka by bylo klikanie kazdego..

Jezeli masz na mysli jeden zbiorczy pakiet aktualizacji to pytaj Wujka o
Autopatcher.

> Jak robicie to w waszych sieciach? Musi byc jakis serwer 2003 czy SBS?

W domenie w oparciu o Win2003 WSUS, w innej sieci transparentne proxy na
Debianie (squid), w domowej sieci Autopatcher. Najwygodniejsze rozwiazanie
- pierwsze.