Nowy klient RDP w XP

Autor: raf <raf_at_raf.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 21:38:37 MET DST

Witam.
Od jakiegoś czasu MS udostępnił nowszą wersję klienta RDP (np. pojawiła
się mi w 2003 SP1). Ponieważ jest nieco lepsza od poprzednika, chciałem
ją zainstalować pod XP.

Pobrałem ze strony MS plik msrdpcli.exe i odpaliłem instalację. Po
chwili instalator oznajmił mi w oknie błędu, że nie można zainstalować
aplikacji, bo jedna już jest built-in w systemie (i tu podał gdzie ją
znaleźć). Pod XP angielskim spokojnie to poszło, u mnie się buntuje. Ma
ktoś na to jakiś sposób? Podmiana mstsc.exe?

Pozdrawiam
R.