Re: Sieć zżera całe zasoby

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 20:55:20 MET DST

Osadnik pisze:

> Sie zrobi. Tylko systemowa wystarczy? nie chce skanowac całego dysku bo
> to potrwa ze 5 godzin.

Done. Nie wykryto nic.

> sprawdź, czy nie siedzi jakiś rootkit (programem np. RootKit

Nic nie znaleziono.

> Netstat pokazuje już coś podejrzanego, a mianowicie proces "System" chce
> sie łączyć z różnymi IP pochodzącymi z całego świata -nie jest dużo) na
> zadziwiająco wysokich portach. Swoją droga to mi się przypomniało że
> skype dostawał świra i czasami wysyła i odbierał dane nie wiadomo skąd.
> Czyżby skype był dziurawy, czy co?

Przebadałem, nie właczaem żadnych skype i gg, ale czasem system
głupieje. Zazwyczaj podczas pobierani zżera zasoby i próbuje sie łączyć
ale połaczenai są nieudane - ponieważ żaden program monitorujący nie
rejestruje ruchu po TCP/IP

> Hmm, ale to nie tylko przeglądarka dostaje głupawki. każdy program
> wykorzystujący TCP/IP przy pobieraniu danych skądkowleik (czy to LAN czy
> to Internet) zżera wszystko. Co ciekawe pojawia mi sie w Process
> Explorerze, Hardware Interrupts - nie więcej jak 3% i bardzo bardzo
> rzadko. niezależnie od tego czy karta sieciowa włączona czy nie.

gólnie to proces system i DPCs dostaje wariactwa, czaem stuknie Hardware
Interrupts na 3%. Nie da sięnormlanie zkomputerakorzystać - pomocy!