Partition Magic - problem z partycją / danymi

Autor: Stefana G. <stefangnielubispamu_at_eu.org>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 20:44:31 MET DST

Witam!

Zachcialo mi sie powiekszyc partycje, totez pod owym programem wykasowalem
partycje linuksowa
i przesunalem nan partycje rozszerzona, program stwierdzil ze wykona zadanie
po ponownym odpaleniu kompa.
Mielil danymi do 24% po czym wywalil komunikat bledu i radosnie zrestartowal
kompa... Partycja zajelo sie
windowsowe CHKDSK co w konsekwencji spowodowalo, ze... z danych zrobily sie
szukane :)
empetrojki graja jak chca... niekoniecznie odtwarzajac to co sugerowalaby
nazwa pliku.
O ile z nimi rozstane sie raczej przeboleje, o tyle pliki .jpg o ile sa na
swoim miejscu i z poprawna wielkoscia,
o tyle bajty w nich tez sie porozlazily (nie ma naglowkow itp.) i kazdy z
nich to duza czarna plama :(

Czy jest szansa na odzyskanie danych? (chodzi mi glownie o te jpegi)
Jak przywrocic poprawna geometrie/parametry partycji, tak aby dane
'wskoczyly' na dobre miejsce?
Ktos z Szanownych Grupowiczow to przerabial?
Moze jakies sugestie?

jesli to cos pomoze, to zauwazylem ze po tym wszystkim zmienila sie literka
dysku, bylo d, a teraz jest
h...ostatni naped za napedami cd.

z gory serdecznie pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Stefan Gradowski