Dnia Thu, 28 Jun 2007 17:12:47 +0200, Tomasz Tybusz napisał(a):
> Michal Kawecki pisze:
>> Dnia Thu, 28 Jun 2007 15:45:59 +0200, Michal Kawecki napisał(a):
>>
>>> Dnia Thu, 28 Jun 2007 15:17:24 +0200, Tomasz Tybusz napisał(a):
>>>
>>> [...]
>>>> Chyba już udało mi się znaleźć przyczynę błędu 80070002. Trusted
>>>> Installer istnieje, a przyczyna lezy gdzieś indziej. Znalazłem
>>>> problem w c:\windows\Logs\CBS\cbs.log Potrzebuję listing plików w
>>>> katalogu c:\windows\WinSxS\Backup\ Dawno temu z powodu braku
>>>> miejsca na dysku skasowałem ten katalog w nadziei, że jest
>>>> niepotrzebny. A tu zonk. Ale wystarczy tylko mieć pliki o
>>>> odpowiednich nazwach w tym katalogu i aktualizacje się instalują.
>>>> Moga byc nawet pliki o zerowej długości :) Jakby ktos był miły i
>>>> zrobił dir c:\windows\WinSxS\Backup\ >listing.txt i wysłał mi ten
>>>> plik listing.txt. Mam nadzieję, że nazwy będą te same
>>> Poszło na priv.
>>
>> Twój adres email nie działa. Ściągnij sobie ten pliczek stąd:
>> http://rapidshare.com/files/39859368/listing.txt.html
> jeszcze raz dzięki, już wszystkie pliczki sobie stworzyłem. Batche
> cuda działają :) Nawet w dobie Visty
To nie zapomnij poinformować o tym wiekopomnym fakcie na pozostałych
grupach i forach dyskusyjnych gdzie wrzuciłeś swój problem :-).
-- M. [Windows - Shell/User MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Thu Jun 28 17:45:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Jun 2007 - 18:42:04 MET DST