Dnia Thu, 28 Jun 2007 15:45:59 +0200, Michal Kawecki napisał(a):
> Dnia Thu, 28 Jun 2007 15:17:24 +0200, Tomasz Tybusz napisał(a):
>
> [...]
>> Chyba już udało mi się znaleźć przyczynę błędu 80070002. Trusted Installer istnieje, a przyczyna lezy gdzieś indziej.
>> Znalazłem problem w c:\windows\Logs\CBS\cbs.log
>> Potrzebuję listing plików w katalogu c:\windows\WinSxS\Backup\
>> Dawno temu z powodu braku miejsca na dysku skasowałem ten katalog w nadziei, że jest niepotrzebny.
>> A tu zonk. Ale wystarczy tylko mieć pliki o odpowiednich nazwach w tym katalogu i aktualizacje się instalują.
>> Moga byc nawet pliki o zerowej długości :) Jakby ktos był miły i zrobił dir c:\windows\WinSxS\Backup\ >listing.txt
>> i wysłał mi ten plik listing.txt. Mam nadzieję, że nazwy będą te same
>
> Poszło na priv.
Twój adres email nie działa. Ściągnij sobie ten pliczek stąd:
http://rapidshare.com/files/39859368/listing.txt.html
-- M. [Windows - Shell/User MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Thu Jun 28 16:40:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Jun 2007 - 16:42:05 MET DST