Re: windows2003

Autor: oliwa <antyspam_oleksiej_at_tlen.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 15:51:51 MET DST

Piotr Krzyżański napisał(a):

> Użytkownik "oliwa" <antyspam_oleksiej@tlen.pl> napisał w wiadomości

> To jeszcze nie masz SP2? Poza tym, instalowanie SP2
> w tym momencie nie jest najlepszym pomysłem. Masz
> niestabilną platformę, więc jeśli SP2 "naprawi" błąd, to
> może równie dobrze popsuć cokolwiek innego. Szukanie
> zacznie się od nowa. Sądzę też, że masz zrobioną
> kopię systemu, żeby ewentualnie przywrócić system po nieudanej
> instalacji SP2.
> ÅšciÄ…gnij SP2 do W2k3 - on 'pasuje' do R2
>
> Piciu
mam zrobiony image calej partycji.
Chyba ze jest jakis inny spsosob na kopie systemu tak by sprawnie
przywrocic gdyby poszlo cos nie tak po instalacji SP2, bo rozumiem ze
przywrocenie ustawien sprzed Service packa nic nie da i odinstalowanie
ssp2 tez nie wchodzi w rachube?
Sugerujesz szukac nowszy sterownik do karty sieciowej przed instalacja SP2?