Re: Błąd przy Windows Update -OS Vista Ultimate x86

Autor: Tomasz Tybusz <tomasztybusz_at_jezus.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 15:17:24 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> To jest konto systemowe, nie znajdziesz go na liście użytkowników. Ale
> występuje na przykład na liście uprawnień do folderu
> SoftwareDistribution. Instalator zdaje się wybiera dysk z największą
> ilością wolnego miejsca, u mnie na przykład zapisuje pliki tymczasowe
> na partycji m:.
>
> Zobacz, czy masz takie właśnie uprawnienia do dysku d: i folderu
> SoftwareDistribution:
>
> C:\Windows\system32>cacls d:
> D:\ BUILTIN\Administrators:F
> BUILTIN\Administrators:(OI)(CI)(IO)F
> NT AUTHORITY\SYSTEM:F
> NT AUTHORITY\SYSTEM:(OI)(CI)(IO)F
> [...]
Chyba już udało mi się znaleźć przyczynę błędu 80070002. Trusted Installer istnieje, a przyczyna lezy gdzieś indziej.
Znalazłem problem w c:\windows\Logs\CBS\cbs.log
Potrzebuję listing plików w katalogu c:\windows\WinSxS\Backup\
Dawno temu z powodu braku miejsca na dysku skasowałem ten katalog w nadziei, że jest niepotrzebny.
A tu zonk. Ale wystarczy tylko mieć pliki o odpowiednich nazwach w tym katalogu i aktualizacje się instalują.
Moga byc nawet pliki o zerowej długości :) Jakby ktos był miły i zrobił dir c:\windows\WinSxS\Backup\ >listing.txt
  i wysłał mi ten plik listing.txt. Mam nadzieję, że nazwy będą te same