Re: Win XP i Windows Server 2003 razem

Autor: Grzegorz Danowski <gdn__na_at_serwerze__poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 12:23:25 MET DST

"coder" <javacoder1@o2.pl> wrote in message
news:1183024592.204868.39110@q69g2000hsb.googlegroups.com...
<cite>
Mam zainstalowany XP i dostałem z MSDNAA Win Server 2003 i chciałbym
te systemy razem zainstalować i móc przy starcie wybierać który mnie
interesuje - czy widzicie jakieś przeciwwskazania takiego rozwiązania.
Zaznaczam że serwer chce zainstalować tylko w celach edukacyjnych.
Narazie zrobiłem to tak że Win Server mam na drugim dysku i przy
starcie zmieniam kolejność dysków w biosie ale to nie jest chyba
najelegantsze rozwiązanie.
No chyba że macie może jakieś inne propozycje...?
</cite>

A może ściągnij VirtualPC i zainstaluj na WinXP, a na nim Win Serwer 2003?

--
Pozdrawiam
Grzegorz