Re: Wsadzilem penisa w jabłko i teraz mam problem

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 11:33:25 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Radosław Sokół
>Niezależnie od tego, jakie są te zasady, na FATcie Mac prze-
>strzega identycznych zasad, jak systemy Windowsowe -- bo musi.

Dlaczego musi?
Kwestia znaków zabronionych w nazwach plików to nie kwestia filesystemu,
tylko kwestia polityki systemu operacyjnego. To nie konstrukcja FAT-u
zabrania założenia w Windows pliku z gwiazdką w nazwie, niezależnie od
użytego filesystemu.
Chyba, że przez "musi" usiłujesz przekazać tu ograniczenia "polityczne",
w sensie "musi, aby zachować zgodność z Windows".

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Microsoft  Office 2000: Teraz wiesz jak miło
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' jest spać na pieniądzach