Re: Limit literek dysków

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 09:09:42 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Wybacz, ale to jest *szalone*!
>
> Taki porządek właśnie się robi folderami. W efekcie nie
> masz sytuacji, że arbitralnie przyjęty przydział miejsca
> nagle okazuje się nieodpowiedni i na jednej partycji masz
> kupę wolnego placu, a na innej już jest ciasno.

Akurat z tym problemu nie mam. Teraz tak czy siak to musztarda po
obiedzie. Najbardziej ruchome w zajętości miejsca są G, J. Y, Z sa
niewidoczne w eksploatatorze.

Jeśli chodzi o % udział to jest on bardzo różny, G + F + J + S Mają ok
80% całej pamięci dyskowej. Raczej nie ma komunikatów o małej ilości
miejsca na dysku.

Btw, Teraz to po scalać jest nierealne, choć z chęcią przeczytam jakieś
rozwiązanie bardziej ergonomiczne. zakładając że mam 2 x 152 GB.

I co w sytuacji kiedy dołożę owy czytnik kart?