Re: Limit literek dysków

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 23:43:13 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Ergonomia.... hmmmm :-)
> Zamiast literek używaj folderów (NTFS) - podobnie jak w Linuksie.

ścieżki dostępu, różne dyski, w sytuacji posypania lub działań dyskowych
- niedobrze.

Jaka ergonomia?
C to system i konta użytkowników
D oprogramowanie wszelakie (czyli program files -> D
E gry i tylko gry - mam bardzo ich mało a dysk jest tak spreparowany jak
i znajdujące się tam aplikacje że jako osobny mi pasuje.
F - Multimedia wszelakie czy li to co pozbieram z internetu.
G - Magazyn dokumentów, projektów i prywatnego śmiecia ;)
J - Magazyn właściwy - Instalatory, obrazy ISO, materiały montażowe.
S - Temp - przeznaczony na ogólny śmietnik po jakimś czasie formatuję go
na szybko.
Y - backup komputera mojej siostry (niedawno się pytałem)
Z - Swap.
K, L, M, N napędy optyczne.