Re: Vista - Nie widać komputerów z XP w otoczeniu sieciowym

Autor: wowo <wowo86_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 18:33:37 MET DST

On 25 Cze, 12:34, Michal Kawecki <kkwi...@o2.px> wrote:
> Dnia Mon, 25 Jun 2007 00:18:22 -0700, wowo napisał(a):

> Z jakim komunikatem?
> Wyłączyłeś udostępnianie na hasło?
\\Wowo-Pc jest niedostępny. Możesz nie mieć uprawnień do używania tego
zasobu sieciowego. Skontaktuj się z administratorem tego serwera, aby
uzyskać uprawnienia dostępu.
Nie można odnaleźć ścieżki sieciowej.

> Czyli masz problem z rozpoznawaniem nazw sieciowych. Sprawdź, czy masz
> włączoną usługę Network Discovery w opcjach Panelu sterowania siecią. Co
> zwraca polecenie net view?
Opcja odnajdowania włączona.
Net view:

C:\Users\wowo>net view
Wystąpił błąd systemu 6118.

Lista serwerów dla tej grupy roboczej jest obecnie niedostępna.

Tak się składa że jestem w tej grupie roboczej co reszta komputerów i
widać mnie w tej grupie z komputera z Win XP home. Tzn. teraz jak
sprawdziłem, to już mnie nie widać, ale mogę wejść na swój komputer
przez IP (192.168.0.2), tak samo mogę wejść na komputer z WinXP.

Nie zależy mi za bardzo na tym, żeby ktoś mnie widział w sieci i mógł
wejść, bardzo zależy mi, żebym widział inne komputery w sieci.

Pozdrawiam i proszę o dalsze wskazówki, gdyż ja ekspertem w sprawach
sieciowych nie jestem.