Re: Cos sie stalo z rejestrem w MS Vista

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 22:11:40 MET DST

In news:f5p4ij$onm$1@news.onet.pl,
*lukaszkkk* <lukaskkk@anonim.pl> typed:
> Witam
>
> Uzywam Vista x64. Problem mam z obsluga rejestru systemowego przez
> programy uzytkowe. Programy takie bardzo wolno pracuja na rejestrze.
>
> Na przyklad taki Ad-ware skanuje dysk w kilka sekund, pozniej przechodzi
> do skanowania rejestru i nie moze skonczyc. Po godzinie przestalem juz
> czekac.
>
> Tak samo z Your Uninstaller 2006 (program do odinstalowania aplikacji),
> pliki z dysku szybko usuwa, przechodzi do przeszukiwania rejestru i ...
> trwa to w nieskonczosc. Program sie nie zawiesza, dziala poprawnie,
> [...]

http://support.microsoft.com/kb/305097/PL/
W 64-bitowych wersjach systemów Windows XP i Windows Server 2003 rejestr
jest podzielony na klucze 32- i 64-bitowe. Wiele kluczy 32-bitowych ma te
same nazwy co ich 64-bitowe odpowiedniki i na odwrót. W domyślnej 64-bitowej
wersji Edytora rejestru, która jest dołączona do 64-bitowych wersji systemu
Windows XP i Windows Server 2003, klucze 32-bitowe są wyświetlane w
następującym węźle:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\WOW6432
http://safety.live.com/site/pl-PL/default.htm i dokonaj pelnego sprzatania.