Re: Subskrypcja Norton Internet Security

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 21:59:46 MET DST

W artykule <f5jveq$1g6$1@news.onet.pl> skx napisał(a):

> Witam,
>
> Mam zainstalowane Internet Security Nortona od niemal dwóch lat.
> Czy istnieje możliwość wydobycia tego klucza z programu bądź rejestru
> Windowsa? I, jeśli tak, jak to zrobić?

To chyba zależy jaka wersja.
Jak instalowałem NAV2006, to po aktywacji proponował wydrukowanie
klucza. Nawet jeśli tego nie zrobiłeś, to zapisywał klucz w...
tu nie pamiętam - ścieżka zaczynała się na 90% od "Documents and Settings"
i zawierała plik *norton*.txt
Poszukaj tego pliku. Wpisując klucz który był w tym pliku mogłeś
ponownie zainstalować program.

PS: niestety, ale obecnie nie mam systemu z NAV/NIS, więc nie potrafię
podać dokładnej lokalizacji pliku.

Jacek