Re: "Nie mona kontynuować działania drukarki....."

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 13:27:26 MET DST

Hubert Koncki napisaB(a):

> Dzwoniłem już nawet do MS ale "win 2000 not suported" egh...
> Czy ma ktoś metodę na "nie wywalanie" się tej usługi??

Normalka, krzywy sterownik drukarki. Wywal wszystkie i zainstaluj ponownie.
Tu masz opis:
http://members.shaw.ca/bsanders/CleanPrinterDrivers.htm
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;312052

Ja się spotykam z tym na tyle często, że sobie nawet skrypcik
napisałem do czyszczenia :-)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP