Re: kopie oglądanych plików na dysku syst emowym

Autor: Kit <kit_at_data.plwywal.to>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 13:18:05 MET DST

m <z@z.org> napisał(a):
> Czy windows xp tworzy kopie otwieranych z innych dysków plików jpg lub
> filmów na dysku z systemem operacyjnym? Czy katalog recent zawiera takie
>
> pliki? Jeśli tak, to jak zablokować ich automatyczne tworzenie przy
> otwieraniu pliku?

Domyslam sie tylko ze masz na mysli historie niedawno otwieranych plikow?
Windows XP nie tworzy ich kopii, lecz skroty. Wbrew pozorom przydatna
funkcja. Skroty sa tworzone automatycznie, bez wzgledu na to z jakiego
dysku, nosnika korzystasz (jezeli jest inaczej prosze o sprostowanie, nigdy
nie wglebialem sie w zasade dzialania tego mechanizmu).

Windows XP pro :

Local Computer Policy: Run -> 'gpedit.msc'

User Configuration -> Administrative Temples -> Start Menu and taskbar =>
Do not keep history...
(konfiguracja uzytkownika) (szablony administracyjne) (menu start i pasek
zadan) -> (nie przechowuj trzymaj,wyczysc) historie otwieranych niedawno
dokumentow)

Nie wiem czy wersja Home nie jest pozbawiona tej przystawki.

Pozdrawiam,
Pawel